i wanna be a billionaire

hallå på er!

idag är de studenten här i norrköping och jag är så glad för alla som tar den för gud vilken underbar känsla det var :) grattis alla! blev ju inte världens bästa väder men skönt för dom att regnet har hållt sig i molnen iaf!

efter jobbet idag blev de lite lunch på fräcka med becca, åt en mumsig macka. greken, älskarn!



efter de blev de en sväng på stan och jag kunde inte hålla mig från att dra kortet :) så fick med mig lite fin hem, kommer upp sen vad de blev för något :) ville ju fira skatten men nu  får de vara nog. spara spara!!


jag imorse, trött som bara den! kanske inte just där, men när jag kom till jobbet!


fredag imorgon=ledig!
tror de blir städ, har tvättstugan iaf. hoppas ni har roligare planer än mig en fredag!
puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0