i wanna know your name

den här dagen gick ju bra trots allt, såg inte fram emot att jobba 13.20-22.05 BAKIS! haha var ju ute igår om jag inte nämnt det?! klockan 22 vare bara att åka hem piffa till sig och klunka :) satt hemma med carolin och alexandra sen åkte vi ner till otten och mötte upp sandra och hennes gäng och dansade massa massa!! hade skitskoj :D vita och fina var vi! full, jätteglad och JÄTTEVARMT!
tack mina underbara <3

imorse mådde jag mindre bra, var mindre glad men jag gick och hämta mitt hmpaket och sen blev de frukost och göra sig lite fin till jobbet. helt okej! gick bättre än förväntat trodde jag skulle somna på jobbet men nähädå jag har hållt mig :) och jag tackar återigen bea som är så snäll och skjussar hem mig på kvällarna! (hon bor ju bredvid mig:))

nu är jag mätt och belåten har ätit varma mackor och druckit oboy, mums! så nu ska jag lägga mig i sängen och somna till en film :) sköönt!

IMORGON ÄR DE FREDAG!!!


mina bejbiis, vita och fina :)

 

 

 

PUSS PÅER!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0