i got my swim trunks, and my flippie-floppies

hej snyggingar!
har ni en bra fredagkväll?
de har jag haft iaf!
efter jobbet blev de en sväng på stan och fick med mig massa fint hem plus att jag hämta ut mitt hm paket! kändes bra :) efter de möttes jag upp av fina carolin och vi gick en liten till sväng på stan och sen käka vi på fräcka. mums! blev en bakad potatis med skagen så jääävla gott! :D

sen blev de häng i parken med vin, chips, godis och kort! vinnaren av 500 blev baraaaam JAG :) hihiii! sen myste vi där ett tag och kika på folk tills de blev för kallt :) mysig kväll! <3

lite kort från dagen:





roligt och diska!








p p p pokerface!







imorgon ser jag fram emot sol och bad hela dagen och sedan blir det brännboll och alkohol! jappjapp! :)

tycker vi avrundar de här blogginlägget på radarparet alleballe och bengt :D mina små snyggingar!

 

puss och godnatt!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Emma ju :) tjejen med den härligt fina mysiga rumpan ju :) hihi ser ju riktigt kraam goooo o heel mysiig ut ju i sina jeans shorts ;) kraaam

2010-08-04 @ 21:54:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0