det är inte lätt att va så ung

hej! värmen fortsätter dock har inte solen varit framme jättemycket här i stan idag, men jag har ändå jobbat så gör inte så mycket :) skulle hakat på alex och karin och druckit lite vin på plaza men hoppa de för efter att ha sovit på soffan ett tag blev jag så himla seg så kände mig inte så rolig. men hade varit mys och följt med! kommer nog fler gånger :)

 

imorgon är jag ledig och den dagen ska jag njuta av till tusen! jobbar nämligen 7 dagar i sträck sen, långpass! blä men håller tummarna på att jobbdagarna flyger förbi så jag kan åka till västervik snart!! och imorgon hoppas jag att de blir att gå till munken i the park och kolla på oskar och kanske dricka en liten cider :)

 

helgen nu är de också karnebåt i viken. skulle varit såå skoj att åka ner men när man jobbar 8.50-18.05 hela helgen känns de sådär. hade behövt komma iväg lite och bott hos min carolin och bara ha skoj! men nästa helg så :)

 

vill göra så mycket som möjligt just nu egentligen så jag inte tänker så mycket! 3 saker jag ser fram emot:

* VIS

* Augustifesten

* Alicante med Sandra 25-29 augusti (avsluta sommaren med en snygg bränna!)

 

men vill ha mer! men de kommer nog hoppas jag :)

och så dyker de ofta upp små saker som händer också som mys i parken igår med mina fina alex och becca :)

 

 

PUSS!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0