bounce little kitty

 

 

 

gårdagen partyoutfit! det blev jag, sandra, erika och maria :) vi tjejer började med ett glas hemma hos maria sen tog vi taxin vidare till en förfest med massa grabbar! kommer inte ihåg vad killen som bodde där hette men de var kul ändå :) sen åkte vi vidare till otten där vi stod i kö under paraply i regnet, inte riktigt okej men kön gick skapligt fort iaf! sen dansade vi tills de var dags att gå hem :) jag hade skoj enda minuset var regnet, men vad gör de när men spenderar mestadelen inomhus!

 

idag är jag bakis men de gör inget. de är ju söndag då är de okej att vara bakis :) kanske blir käk och filmkväll med sandri sen hos ponta och john. kan va mysigt, men jag mår inte så bra så vi får se :P

 

hoppas ni har haft en bra helg allihopa, de har jag haft i alla fall!

puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0