torsdag



så himla seg! jobbat 8-14.30 skön dag :) hatar att börja tidigt för jag blir så himla trött men de är ju ändå skönt att komma hem tidigt såklart. haft månadens samlyssning och coachning idag, mest beröm så jag är nöjd men bra med lite kritik också så man kan förbättra sig.

idag SKA jag träna! gå på afron halv 8, jag måste gå är så jäkla sugen men kylan drar ner mig men peppar peppar ta i trä jag klarar 10 min i kylan för att få piggas upp av träningen. okej emma????!!!
har ju inte tränat sen jag åkte utomlands så de är väl på tiden att göra någonting åt det.

Torsdag idag vilket innebär helg imorgon. planerna för helgen är lite luddiga men jag hoppas på det bästa :) imorgon är jag sugen på en mysig kväll typ spela biljard, kolla film eller bio typ :) och jaa jag tycker biljard är skoj ;D lördag håller jag tummarna för lite fest är väl inte så taggad just nu men de hinner man ju bli? ska vara hundvakt åt frazze på dagen också, mys :)

jaa nu vet ni de också! hejpåre!

Kommentarer
Postat av: Bella & Isa

Härligt med lite uppdate så man vet vad som händer där hemma! :D

2010-01-07 @ 19:18:30
URL: http://bellsibubs.blogg.se/
Postat av: Sandra

Emma du är för jävla bäst! <3



Ps. jag tycker också biljard är kul ;)

2010-01-08 @ 15:54:01
Postat av: Mariusann

Very interesting & professional site. You done great work.

2010-12-14 @ 10:23:40
URL: http://mariusann.blogetty.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0