stereolove

helt slut och nu väntar sängen snart och paradise hotel! missade de igår för jag somna innan tio men lottie berättade lite :)

fullt hela dagen de var jobb först sen åka till viken för att gå till tandläkaren, hade inga hål som vanligt :D så är glad att jag aldrig haft några håll och peppar peppar ta i trä så hoppas jag att jag inte får de heller. sen åkte jag till mami och käkade jättegod mat, panbiff potatis och mamis såås :) mmmm blir de till lunch imorgon också! och nu är jag hemma helt slut och längtar till sängen ska bara borsta tänderna och tvätta bort sminket först.. orkar inte de egentligen men men..

längtar till träning som fan iaf! igår vare afro och svettades rejält, de var härligt! och på torsdag väntar ett afropass till som jag ska köra järnet på! hade velat gå på spinningen idag men mami kommer ju före den såklart ;) <3

imorgon går jag in på min 5e dag av 7 jobbdagar i sträck. längtar till fredag då jag vet att jag får vila upp mig lite :) hoppas på en rolig helg också!

'Cause you can't denied
You blown my mind
When I touch your body
I feel I'm losing control

 

älskar den här låten!
nää good night hörrni! jag ska ha en jävligt god natt med sovmorgon iaf, börjar 11.15 lite lyx tycker jag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0