blah blah blah

uuhhh, har precis sovit massa timmar känns de som. slutatde ett idag och kom hem käka lite och poff så sov jag som ett litet barn i soffan. och nu är det bara att börja tagga till spinningen vid 18! känner att jag börjar komma in i de här med träning nu, jag har hittat pass jag verkligen gillar och de känns bra. har även pass som jag fortfarande vill prova såklart, skulle gått på box igår men c som jag skulle gått med blev lite dålig :/ så sprang till afron istället :)

helgen bestod mest av sprit, skratt och huvudvärk. hittade en väldigt snygg vimmelbild, skulle ju inte hamna på några men så blir man fångad in action av min och carros seriösa dans.




ska väl vara glad att cykelpumpen och tvätta tvätten inte kom med på vimmelbilderna iaf.







hade en jävligt bra helg!
och jag hoppas veckan blir bra också, men känns så, jobb och träning är väl mest på schemat men jag trivs ju bra med de så de är bra ju :)

en liten parentes också, de är nu februari vilket innebär att sandra snart snart snart kommer heem :D längtar som en gris till 25 februari klockan 8 när jag slutar jobbet ;)

Kommentarer
Postat av: Sandra

Haha ALLTID emmadansen, såååå bra snyggo!! ;D



Och JAA snart kommer jag hem!! på torsdag är det exakt 3 veckor kvar tills vi ses min pingla!! <3<3

2010-02-02 @ 19:44:24
Postat av: emma

haha självklart sötgöte ;D alltid!

jaaaa jag längtaaar <33

2010-02-04 @ 14:16:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0