sweat

helt jävla slut är jag! herregud! asroooligt, skönt, jobbigt, svettigt och underbart var de att träna! och med teamafro går det ju inte att misslyckas :)

underbart som sagt!

fick ett härligt välkomnande av nina när jag kom till gymmet, en bamsekram! hon är så himla go, bästa ledaren lätt!

nu blir de dusch, har precis käkat och sen ska jag decka. sååå braaa!

imorgon kör vi jobb till 1 sen ikeeeaaaaa med mami :) äntligen ska jag köpa min fina hylla!

typ såhär ska jag decka:
jag när vi kollade på kalle anka på julafton, gillar dubbelhakan!


en sak till bara!
hämtade mitt paket från h&m förut och när jag kom hem upptäckte jag att jag fått fel paket?! ett privatpaket som skulle till en caroline, inte ens likt mitt namn ju och jag visade legetimation (PASSET). inte okej ju! så fick gå hela vägen tillbaka och byta så jag fick rätt... men nu har jag rätt och mina saker är så fina, kanske slänger upp en bild på det imorgon :)


Kommentarer
Postat av: Alexandra

Din lilla träningsnarkoman, värre än mina simmar ;P haha. Nästa vecka k´öper jag kort på Nordic, när min sjukdom gått över. Då är jag med och kör järnet! :D

2010-12-27 @ 22:03:42
URL: http://sannaedens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0