time to do the things I like

hej på er!
idag är jag gladare :) har tvättstugan klockan 12 trodde jag skulle vakna och få bråttom eftersom jag inte la mig förän 1-2 nångång.. fastna vid datorn :)

föresten den där saken som gjorde mig jättearg i måndags har ändrats, igår fick jag bra nyheter som gjorde mig glad! in your face säger jag bara! skadeglädje som fan!! och en annan sak som gjorde mig glad är att mami fick lägenheten som hon så gärna ville ha så äntligen kommer mami åt de här hållet och närmre :) skoj!

vill ut och springa, men jag hostar rätt mycket, ingen bra idé då kanske?! hmm.. ska i alla fall till maxi med carolin och linda senare idag se om man hittar något skoj! har verkligen inte råd egentligen men men.

beställde kort förut också
, hoppas dom blir fina och kommer hem till mig snaaart!!




lite såhär känner jag mig idag, knäpp :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0