dumma dumma hals

fan fan fan! tror ni inte jag gått och blivit sjuk eller?! igår hade jag lite ont i halsen och var öm på kroppen ni vet sådär som de känns de när man håller på att bli sjuk... men tänkte inte så mycket på det och körde spinning på kvällen.

idag när jag vaknar känns ena halsmandeln som ett äpple och de gör ont och svälja jag vill inte svälja! jag är öm på halsen ni vet däruppe där de sitter och de känns skit.. man kan ju inte vara sjuk på sin semester!!! idag ska jag tycka synd om mig själv och jag kommer missa aerobicsen som nina har idag, hade verkligen sett fram emot den! men jag vill bli frisk så jag mår bra i helgen när jag fyller år och jag måste må bättre imorgon så jag kan baka!!!

uppdatering om kolmården kommer sen :)

puss från sjuklingen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0