we can hit the town like superstars do

ingen mirakelsömn och jag vaknade inte frisk.. känner mig ungefär som igår. hängig, snorig och ont i halsen.. de känns inte okej! har legat i soffan hela dagen och lyssnat på musik och kollat på halvdålig serier.. skulle ju spendera mina lediga dagar på nått roligt sätt men nähädå! håller alla mina tummar att jag kan gå på spinningen imorgon!!

ska snart ta tag i mig själv och min lilla energi och gå och handla lite bröd, mjölk och broccoli. jaa ni såg rätt jag har börjat gilla broccoli, trodde jag aldrig de har itne ens sett inbjudande ut förut. nu ser den god ut den är knaprig och härlig haha. så idag har jag ett starkt behov av broccoli så de blir kyckling, bulgur, sås och broccoli till middag idag. är själv hemma så finns ingen jag kan tvinga och handla åt mig utan de är bara och ta tag i det själv!!

nää krya på mig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0