gu som i giraffunge

idag är jag krassligare än igår.. har känt mig lite halvsjuk ett tag men inget som har brutit ut men igår kom halsontet ordenligt och idag är näsan med också.. hoppas jag mår bättre på onsdag då de är jobb igen! vill verkligen inte vara hemma från jobbet, känns som om jag nyss var det för sjukdom. så idag fick jag stå över träningen, har bara legat och degat i soffan och känt mig hänig.. jag hade iaf tur som fick maxmat av hogga :) hade inte orkat laga..

igår blev en spontankväll kan man säga :) emma ville ses och de kändes inte helt fel, längesen vi umgicks så var verkligen skoj att ses. har alltid tusen saker att prata om! både minnen och nutid :) började med lite vin hemma hos emma och sen var vi lite överallt :P la mig i sängen vid halv 5 tror jag den hann bli och de kändes helt okej! ;P haha jaanii får vi göra om emma :)

nu ska jag mysa i soffan eller sängen och se någon film tror jag och hoppas på att jag mår bättre imorgon så jag kan träna! vill verkligen de så håller tummarna på att jag blir frisk över natten!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0