dumma huvud

idag vaknade jag och märkte efter en stund att jag inte såg ordentligt, de flimmrade framför mig så jag såg jättesuddigt hela tiden och jag försökte blunda och jag tvättade ögonen och gnuggade men de ville sig inte men åkte till jobbet ändå och tillslut försvann det men istället gav det mig en grym huvudvärk så satt första timmen på jobbet och ville bara sjunka under jorden och varje mening jag sa kändes det som att jag skulle spy. fick en huvudvärkstablett jag hade bestämt mig för att inte gå hem från jobbet och jag är glad att jag inte gjorde det för efter 3 timmar ungefär var den borta helt. men fyfan för första timman den kändes som 7 ungefär. fatta inte vad som hände.

för er som ville veta alltså ;) nu är jag hemma iaf och har nyss haft en skön tupplur. kvällen kommer spenderas med idol och vad tvn erbjuder efter det, känner mig jätteseg så blir nog inte mycket mera än det. eller alltså egentligen skulle jag vilja göra något men vet inte vad så därför känner jag mig väl seg antar jag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0