söndag

de har varit en skönt helg verkligen. fredagsmys och middag hos sandberg, fick jättegod mat, kikade på idol och spelade och sådär <3 verkligen en lyckad kväll :)

igår sjukanmälde jag mig från jobbet för jag hade jätteont i huvudet när jag kom hem fredagkväll och de var värre på lördagen :( så låg i sängen till klockan 2 då de äntligen började bli bättre.. kvällen blev de pizza, sininging bee, singstar, massa musik och prat med sandra :) riktigt mysigt, klockan hann springa iväg till 1 innan vi kände att nää sovdags..

en vit underbar helg, de behövde jag :) nu längtar jag till klockan 9 då bumbi kommer hem från sin kryssning :)

näni frukostdags nu! sov till 12 och jag som trodde jag skulle vakna tidigt..

Kommentarer
Postat av: cicci

okej mysigt :) skönt med en vit helg du! har också haft en vit helg,behövs ibland faktiskt. jag var med dani igår :)tittade på wallander,prästen riktigt bra!:)

puss<3

2009-10-18 @ 13:48:50
URL: http://annaceciilias.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0