little miss sunshine

åh jag har så tråkigt.. sitter hemma själv och funderar på något att göra, har nyss rensat bland alla smycken och gett armband osv olika små lådor att ligga i. skulle åkt ner till västevik till fina carolin och gått ut men känner att jag vill bli helt frisk innan jag ger på på rejält party igen. orkar inte gå halvsjuk i en vecka till. jag hoppas på party med er nästa helg :) skulle vara skoj!

men i alla fall, blir nog little miss sunshine tonight går ju på fyran och hon är ju så himla skön!

varit en sväng på stan idag blev lite småsaker och skoooor, 2 par har nog handlat tillräckligt med höstskor för nu tror jag.. men de finns ju så många fina :)

EN TRÅKIG SAK!
idag flyttade min kära granne och vän till östra husby :( blä! varit så skönt att ha högst 50 meter dit och nu bara flera kilometeeeeer...

<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0