så att säga så är de såhär



hejpårehej!
nu är jag inne på min andra vecka i drift som de så vackert heter :) första dagen var hemsk ska jag säga! fråga om typ varje sak och kände mig osäker men för var dag som går blir jag mer och mer säker på mig själv och hur jag gör allt, vilket är bra ju! :P

vi hade kick off i fredags på världens bra som var trevlig, tog de lugnt eftersom jag skulle jobba lördagen men hej jag hade skoj ändå :D kul och se hur alla festade så att säga :P

haha jag skrev ju att jag jobbade helg! lördagen blev 3 timmar sen fick jag gå hem och söndagen då den blev BARA 45 minuter :P hah men skönt då fick man njuta av solen MEN jag ångrar att jag varken följde med bella och carolin ut eller sandra på festen i lördags, men men de tar jag igen någon gång ;D

jag trivs iaf bra så ni vet det :)

några pics så att säga ;)



sandra och jag från förra lördagen på en fest som johanna var med en sväng på också så vi sa hejdå tills oktober. :(:)


jag innan kick offen.


lite folk på kick offen på vb. :)



jag och micke, han som utbildade oss :)

pusspåer.

Kommentarer
Postat av: cc

emmiiiiiih!!! yees nu har jag firrat lite dricka :D puuuh så jag följer med hihihi :)

ses snart, puss<3

2009-06-06 @ 14:42:50
URL: http://annaceciilias.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0