stor som ett hus



jag säger de igen fy fan vad mätt jag är!
så gödd man känner sig ibland :P vi åkte från stan vid 4 och gick av i sörping, först blev de ett besök hos farmor och farfar där de bjöds på kaffe/te och sockerkaka :) sigge var lika söt som vanligt såklart och vi hade trevligt tills de blev dags att åka till karin och thomas där de blev middag. vi fick älgfilé, potatis- och svartrotsgratäng, sås, trattkantareller och sallad, OM jag blev mätt! och inte nog med de så blev de efterrätt, äppelpaj och sås.... magen känns ju rätt stor om jag säger så.. :P

och nu är vi äntligen hemma lagom frusna efter att ha gått hem från bussen, så nu blir de lugnt lite gh skulle jag tro och bara mys och lugnt framför tv. orka inget festligt idag men de tar vi igen nästa förhoppningsvis?!


bus i väntan på efterrätt.



vi pussades också.



och så shakade holger lite ;)



näni nu ska jag springa till h i soffan.
puss.

Kommentarer
Postat av: cicci

söt du är :) passar verkligen jätte bra i mörkt håår (: och söta ni är hihi! gud vad gott det lät med maten du :D

2009-01-24 @ 23:57:33
URL: http://annaceciilias.blogg.se/
Postat av: Bella

Sv. Det är 6 olika shotglas sen en platta med en pil som man snurrar, så ska väl den peka på nåt glas och det ska man dricka antar jag :P

2009-01-25 @ 00:44:17
URL: http://bellsibubs.blogg.se/
Postat av: towe

jaa vi flyttar till en trea, typ vid nya torget. nu när man får två små bebisar snart så kan vi inte bo i den här ettan :P så idag ska de städas och fixas :) :P

2009-01-25 @ 10:04:35
URL: http://towebomaan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0