stackars magen

FY FAN! vad mätt jag är.. har nog inte ätit såhär mkt på länge alltså.. Jag och johanna slog på stor och åt bakad potatis med nångon god sås med lök och ishavsrom till de hade vi lite färdiggrillad kycklingfilé och sallad med massa gott i.. och vad vi åt, helt otroligt.. inte nog med de när vi sitter där och klagar på hur mätta vi är börjar vi svulla chips!? hah så störda man kan va :P men de var skoj!

vi har även gått lite på stan, utan resultat, hjälpt sampan så hon inte skulle få böter :P, spelat gh och haft jättemys och skoj :) okej vissa saker var mindre roliga som lukten när vi gick hem :S fick gå och hålla för näsan halva vägen hem.. usch...

och nu har hon åkt hem
och jag känner mig stor som ett hus pga mättheten, men de går över :D



nä, ner till tvättstugan nu som jag lyckas glömma jämt :P
puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0