söndag igen

söndag idag jaa, helgen går så himla fort ju och imorgon är de måndag de gör inte mig någon skillnad förutom att h åker iväg som vanligt, fast han kommer tisdagkväll igen. weeeeey :D

igår i sängen såg jag och h seven pounds med will smith. den var väldigt svår att fatta i början, den var väldigt djup. och i slutet kom de tårar länge, de tog hårt på en på ett sorgligt och fint sätt. om ni orkar med en djup tänkar film tycker jag ni ska se den!

nu är de idag och jag har precis fixat lite med mig själv och hemmet, jag har en underbar pojkvän som diskar nu, skönt! :P vid klockan 4 kommer k&t så ska vi storhandla med dom :D sen blir de bio också med dom vi ska se mammut, får se om den är något att ha. har inte varit på bio på hundra år!



puss.

Kommentarer
Postat av: Bella

Sv. Jo jag tror att jag vill till Palace :)

2009-01-25 @ 14:45:07
URL: http://bellsibubs.blogg.se/
Postat av: towe

jaa precis, ska bli så mysigt att ställa in alla deras saker och så sen :D och få bli lite barnslig igen och pyssla med barn rum :D

2009-01-25 @ 16:35:49
URL: http://towebomaan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0