sängen nästa

nu är jag tröttis. har precis kollat på film och degat i soffan, såg en film på trean, rätt bra och lite skoj :) kändes som jag halvsov lite då och då men de hör till ;D

men vet ni alltså vårat kylskåp är så jävla fyllt nu och frysen och skafferiet ;D var ju och storhandla med k&t för över tusenlappen och dom betala och de blev så mkt och endå så var kycklingfiléen slut :P
vi fick med oss massa gott som lövbiff, lax, potatis, majskolvar, kryddor, bröd, jucie, och blablabla ;D har iaf alla ingredienserna för bullar nu så de ska bakas snart nåndag har jag tänkt mig. får se om de blir lyckat, men med jäst hemma och saker så känner man ju lite press på sig att få de gjort innan datumet går ut :P

sen blev de bio såg ju som sagt mammut!
lite seg vissa delar men den handlar i stora drag om vardagssituationer bland vissa vuxna typ. vissa känner nog igen sig. rätt djup och sådär men ändå rätt bra om man tänker till ni vet. de är om en familj, pappa reser med jobbet, mamma är läkare och jobbar mkt, smarta barnet har barnflicka från filippinerna som har barn där borta osv osv. interssant men ingen film jag skulle kolla på bara för att se något ni vet..

och nu blir de nog sängen snart skulle jag tro, h åker vi 8 imorgon och jag går väl upp någongång. johanna får väl väcka mig lr något som hon gjort 2 dagar i rad ;) hohoo


ego.

puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0