pastasallad till middag

nu har jag varit i affären och kommit på vad jag ska äta :D blev inte att köpa köttfärs idag utan blev massa grönsaker och sådär ska nämligen göra en pastasallad! blev så himla sugen på de så klart man gör de då :P



här ser ni allt jag ska ha till salladen :) jag ska koka pasta, skära grönaker som är gurka, paprika, fetaost och majs (som inte behövs skäras såklart :P). sen ska jag klippa skinkan i småbitar (orkade inte göra något ordentligt köttit till salladen och jag anser att de här går lika bra!) och till sist ska jag göra den goda vitlökssåsen med crème fraiche, pressad vitlök och grillkrydda :) och vips så har du en god pastasallad med sås :)

så nu har ni fått en ingående förklaring till vad jag ska göra nu ;) vem vet kanske kommer en bild på resultatet sen för er som är såååå intersserade ;D


hörs sen!

pusspåer.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0