men

tjaaaaaaaa!


de var skönt att gå en sväng på stan
, komma ut lite få lite luft och gå och filosofera lite i några butiker :) hittade de jag skulle åt mamma, själv fick jag med mig ett linne på rea hem :) plus en mjölk, choklad, chikenkebab och cola. svull på g vettni men de var gott och jag är mätt och belåten nu :) vattentörstig dock så ska gå och ta ett glas iskallt vatten strax :)

blev även att sola var dövarmt
idag också men skönt, bra musik också plus i kanten juu.. de är så skönt för man blir jättevarm av att sola och sen när man går ut och ska gå hem är de så härligt med den friska och kalla luften som slår en i ansiktet :) de är så himla skönt man fryser ju inte då heller ;)

var ju visst premiär andra avenyn också de såg jag såklart och jag började tjuta när rasmus brast så sorgligt att se honom så ledsen, synd om honom ju :( men bra att kitty kom hem!


titt vilken fin blanding ;)

puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0