man kan ju alltid undra

okej nu vet jag var lille ralla varit hela tiden, 300 meter bort från t&u.. hah, dom hade till och med skaffat koppel och grejer till henne. de var en annan granne som hade ringt dom och sagt att dom sett henne på deras gård så då ringde dom till dom och  gick och hämta lille ralla :) undra om dom verkligen inte hört något om att hon var borta?! jag menar så nära som dom endå bor varandra.. jaja nu är hon iaf hemma :)

själv har jag nyss sett på en film
, sett den en gång tidigare men de var skönt att dega vid tvn :) ska nog lägga mig där snart igen kolla på 2½ men och sådär, de är skönt :)

tog rätt mkt egobilder
när jag vänta på j idag men jag hjärta lypsyl, så är de ju bara :)



imorgon kommer bumbi hem :) iiih :) <3

pussochgodnatt.

Kommentarer
Postat av: Bella

Oj, konstigt som sagt att de inte hört nåt :/

2009-01-23 @ 15:29:23
URL: http://bellsibubs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0