kvällsuppdatering

dagen börjar komma till sitt slut och jag funderar på att lägga mig i sängen, iofs har jag inte stängt av datorn och somnat förns 3-4 sen bumbi åkte till fjällen men ändå har en film jag ska kika på sen får vi se om jag sover lr kikar på något mer..

imorgon tänkte jag iaf städa av litegrann här så de är fint när man kommer hem sen igen :P måste även komma på något jag ska äta för de har jag inte gjort än hmmmm... senare på kvällen ska jag träffa frida och frida får se vad vi hittar på vet inte om vi skulle till någon bar lr så får se :) vill ju inte vara bakis till kryssningen ;D

på tal om kryssning ska de bli jätteskoooj med den längtar verkligen tills vi åker men samtidigt längtar jaghimla mkt till söndag då jag äntligen får träffa h igen <3 men jag ska självklart njuta och ha skoj på kryssningen ändå :) längtar till söndag då jag äntligen får somna i hans armar igen <3

nää först lite tv, sen sängen, sen sova.
pussgodnatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0