i give up

just nu sitter jag och kollar igenom hundra olika jobbsidor men de finns fasen inget som passar, antingen måste man ha någon viss utbildning eller så måste man vara studerande eller så är de skitjobb och blablabla.. så jävla tråkigt. jag flyttar till göteborg eller stockholm snart om jag inte hittar något snarast! är så trött på att gå hemma...

men men ger nog snart upp för idag och ska nog diska istället som jag sagt att jag ska göra idag. gick upp vid halv 2 idag :P skönt att sova ut ordentligt men ändå jobbigt att gå upp så sent för då har ju halva dagen redan gått tyvärr.


ska nog äta sånhär till mat idag har ju kantisar i frysen :D mmmm mums! i brist på fantasi på att laga ordentlig mat jaaoo. imorgon kanske jag köper köttfärs!

pusspåer.

Kommentarer
Postat av: cicci

nää håller med dig, blir fan galen påt !!!! :(

orkar inte bara gå hemma mer, buuhuu

2009-01-20 @ 19:32:56
URL: http://annaceciilias.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0