busdag

torsdag idag vilket innebär fredag imorgon vilket innebär pojkvän kommer hem <3 wohooo :D

men nu är de torsdag och en dag i taget, sitter och väntar på att johanna ska komma in :) blir en sväng på stan och ner till bussstationen där sampans bil står hon har lagt i för lite pengar så innan 16.15 måste vi ner dit och lägga i mer så hon inte får böter sötnosen som är i sthlm :)

sen kanske de blir mat och mys? vem vet :P får se vad dagen erbjuder..

har jag sagt att jag börjat kolla på the city? började förra veckan och måste säga att jag fastnat de är riktigt bra och jag gillar verkligen whitney som tidigare var med i the hills :) the city är mkt bättre än the hills! :P jappjapp. .

bjuder på lite pics också:


middagen igår, blev en resultat bild ;)




jag i väntan på johanna



blev sugen på spray..



nää om man skulle göra något vettigt?
fast har rgjort de mesta till och med delat upp tvätten så de bara är och slänga in när jag kommer hem igen :) duktigt emma!

puss.

Kommentarer
Postat av: Bella

Tack :D ja det är jätteskoj, när det går bra :P

2009-01-22 @ 20:18:29
URL: http://bellsibubs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0