14 januari och massa kärlek



idag vid klockan 2 plingade det på min dörr och då var de ett paket från interflora, blåklinten, som kom till mig :) jag anade ju självklart vem de var ifrån och jag öppnade paketet och i de var de en underbart fin bukett och en lapp där de stod tack för att du förgyller mitt liv, älskar dig / Holger. Gissa om jag blev glad började till och med gråta av gläjde för att jag blev så himla rörd!

de är nämligen våran 1 års dag idag och eftersom h är i fjällen så blev de ju inget fira lr så utan vi  har bestämt att vi ska mysa och äta lite gott på söndag när vi ses igen och så överaskar han mig med den här fina buketten :) åhh vad jag älskar honom <3 1 helt år och jag är så kär så de inte är klokt, går inte ens att beskriva hur mkt han betyder för mig <3 en stor puss och massa kärlek till holger <3




finaste buketten från finaste människan <3

Kommentarer
Postat av: cicci

Grattis sötnos :)

ååh så sööött dåå (: (: fin bukett!!

2009-01-14 @ 15:54:29
URL: http://annaceciilias.blogg.se/
Postat av: LinaI

Så himla gullig han är då, han måste du vara rädd om:) Men i helgen är det du och jag;) hehe puss

2009-01-15 @ 09:31:55
Postat av: C

Emmaa, såå lyckligt lottad du är!! Fast du är värd det och lite till, du är ju bäst så!! GRATTIS till 1 års dagen men jag säger som Lina, i helgen är du VÅR!! Yeaah vad laddad jag är!! ;D;D ÄLSKAR DIG!

2009-01-15 @ 10:16:03
URL: http://caroliins.blogg.se/
Postat av: till linaI

jaa de är jag också :D klaart de är då blir de mys och skooj i vår hytt :D puss

2009-01-15 @ 13:39:27
URL: http://emmiihs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0