hej påre

idag har varit en slapp dag inte orkat göra många handtag :P blev en promenad runt kvarteret med nomi och ralla, orkar ju inte ta alla 5, och jävlar vad hundar de bor överallt stora läskiga hundar som skäller ut en hus efter hus.. vissa hoppa nästan över staketen och jag lovar hade någon kommit över hade dom inte varit snälla, vilka argbiggor!

är så himla sugen på att åka jet ski! blev inget idag så hoppas de blir imorgon eller typ nästa vecka :P på fredag ska vi iaf til klein curacao (lilla curacao) en ö 2 timmar härifrån med båt där man kan snorkla, dyka, sola och bada en hel dag :) ska bli skoj! Lisa, holgers syster, kommer på torsdagkväll och stannar till söndag så blir extra fart här.



stenstranden, skitont att ligga där och sola! men såg bla en flundra med gröna prickar här när jag snorklade så de fick de väl vara värt ;)



jag innan grannarna kom och käkade middag och blev alldeles för fulla, haha vanessa drack en hel martiniflaska själv jaa då kanske ni förstår hur de gick för dom...
föresten ska jag verkligen beställa akuttid till mitt hår och färga det fint igen!



finns många varaner här, lite fulsöta



var i en ascool grota, hato caves, där typ slavar och sånt bott,  fanns massvis med fladdermöss där! gudien vi gick med släckte ner hela grottan en gång alltså verkligen verkligen kolsvart, bläää..



promenaden vi gick idag med ralla och nomi. och nej man säger inte ralla utan raja :) ser ut som jag är arg på henne men de är jag inte för har nog inte gått med någon snällare hund i koppel förut.

nu ska jag äta nybakta bullar och mysa vid tvn innan det blir sängen. godnatt!

Kommentarer
Postat av: Sandra

Emmaaah! Fii fan du får gå in och sätta hundarna på plats vet du!

Det där med mygg har vi här också! köpt myggspray och det gör under! YES!

Curacao verkar vara ett paradis för sig, jag får följa med nästa gång va? ;)



Hälsa Hogga! Heeeeeeeeeeej påre

2009-12-11 @ 10:35:07
Postat av: cicci

sv. JAA VEEEEET :D fan jobbigt att skotta hela tiden!! :P jaa hoppas det:) när äre ni kommer hem?

är allt bra där borta då? :)

2009-12-17 @ 16:14:13
URL: http://annaceciilias.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0