sweet dreams





seriösa
vin hemma hos sandra som visst blev en spontanutgång till otten där jag hade roligast på dansgolvet svettig och härlig med roliga människor  ;)

nu är jag utbildad för att ta fakturasamtal också efter en tvådagars utbildning, känns sådär men man vänjer sig känns som om alla som ringer till faktura är så himlahimla arga :/ :P men men de reder sig. har jag sagt att jag skrattar väldigt mycket på jobbet eller? :D

sista jobbet imorgon innan helg 9.30-18.15 SEN ÄRE FEST! och GRATTIS till mig som blir hela 20 år då ;) wohoo systemet! ingen tonåring längre känns lite tråkigt att inte vara de längre men jag lär nog inte känna så mkt skilland imorgon ;) vi får se!

Full helg:
  • födelsedagsfest imorgon med förfest hos anders och kalle som också fyller år,
  • viken imorgon <3 till mina älskade fina vänner som har hittat på något :) 
  • lördagkväll kräftskiva i vika eller mysig middag med han med stort H (har inte bestämt mig än har beslutsångest),
  • söndag heldag hos mamma med kalas med släkt ska bli gott med SMÖRGÅSTÅRTA!
  • Och på söndagkvällen ska jag bara njuta av sängen och krama bumbi helt blå tills han åker igen <3 
fullt ös barre!

nu ska jag och min dova huvudvärk lägga oss i sängen och mysa..

Kommentarer
Postat av: cicci

kräftskiva tycker jaag! länge sen man träffa dig juuuuu :( <3

2009-08-13 @ 20:33:43
URL: http://annaceciilias.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0