jag skrattar idag

hej dagboken ;) denna vecka blir de vardagslyx med lediga dagar onsdag och trosdag :) skönt! så imorgon blir de tripp till viken och träffa mamiiii :)

sitter här och räkanr lite och planerar för farmtiden, man får väl se vad som blir måste ju kolla upp läget ordentligt innan man bestämmer sig men jag tycker de är skoj och kolla upp massa och drömma mig bort långt långt bort :) HOHO. I'm a dreamer oh yes I am.


jag och bejbi hos mig i fredags då augustifesten var :)

SOM för den delen var rolig :)

  • förfest hos mig i fredags
  • massa dans på otten
  • charm
  • tequilashot med e och m
  • ajaj på knät efter att halkat på otten mitt bland alla :P 
  • vänta på taxi i spöregn i 500 år
  • bakiskalas lördagen
  • födelsedags förfest hos mia, klunkaklunka
  • kortiskonsert, alltid lika skoj men fan va hot de var! 
  • inflyttningsfest hos malin med massa GNfolk, haha är vi inte liiiite speciella ändå :P ojoj
  • tusen stopp på vägen ner till krogen
  • polisstopp pga dricka :P
  • hårt hand i hand
  • jägershots hos han som jag glömmer namnet på jämt
  • samling vid deli där de var hångel för vissa på GN ;P
  • äntligen nere på hugo där de var miljonlång kö, men trängde mig in hos oskar som nästan var framme
  • dans till halvbra musik
  • roliga människor
  • parkhäng till typ 4 typ
  • prata telefon i någons mobil med någons bror som hade skickat halvnakna bilder till en brud han inte var intresserad av, han visste inte vad han skulle göra
  • eftersnack hemma med h, b och d, c sov typ 
ja de var väl en del av helgen :P är helnöjd faktiskt, jag gillar fest helt enkelt :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0