uppe med tuppen, nästan

hejsan mitt herrskap! gick upp vid halv 10 idag när mamma  väckte mig och sa att hon var påväg, hon skulle nämligen hämta katterna eftersom holgers allergi har blivit värre och i förrgår fick han gå ut mitt i natten för de kittla så mkt i näsan. så nu är dom hos mamsi igen. tråk men ändå skönt så holger slipper känna sådär mer.

efter de har jag hållt igång jag har diskat, dammsugat (holger), skurat, dammat, plockat och fixat så nu är de finfint här hemma :D såå nu sitter h och spelar crasch och jag tittar på och hjälper honom eftersom jag är bättre på de än honom ;D

skulle egentligen fikat med emma idag vid 2 också men stackarn har fått ont i halsen och så, så hon var hemma idag så de blev inget med de men de tar vi igen när hon blir frisk igen :) krya <3



nae nu ska jag retas lite med h när han spelar.

puss sålänge.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0