myspys

mys i mitt sovrumsfönster :) igår satte jag upp ett par gamla gardiner jag hade och köpte glödlampa till min nya lampa :) jättemys blev de.



idag har jobbat (börjar 7 from idag:)) sen hem och vila lite och duscha sen träffade jag carolin och lina på stan, en kortis blev de bara sen åkte dom hem (när ses vi igen :/ månad? år? buhuu bo närmre lr något!) sen blev de mys med milkshake med elin ett tag, längesen vi sågs :) sen gick jag hem och var med holger och kollade när han körde poker och nu ska jag slänga mig i soffan och dega, kanske göra popcorn? mumma!

imorgon är de fredag? vad händer? utgång? mys? ta hem folk? sova? help meeee..

godnatt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0