mumsigt

har nyss ätit mat det blev kyckling, wokgrönsaker och nudlar. mmm så gott de var :D så nu är jag mätt och belåten, ska se på p.s. I love you snart snodde de från cicci när jag såg att hon hade kickat på den ;) så då hoppas jag den är bra. slapp disken också som holger står och gör nu :D wohooo!

förut var ju jag, sampan och bella hos Simon han såg inte allt för pigg ut men var ändå skoj att hälsa på honom och prata lite med honom :) han berätta om de som hade hänt och så och sen pratade vi om lite allt möjligt var där i 2 timmar tills biljetten till parkeringen gick ut, var lite sena men slapp böter iaf och de  var ju skönt ;)

och nu kommer jag väl inte träffa tjejerna mer innan deras resa till sb, inte dom andra heller antar jag :/ så jag önskar er en riktigt jävla skoj resa! <3


kyckling och wook. de kanske inte ser så gott ut men fan de var det!

Kommentarer
Postat av: cicci

filmen vaaar braaaaaaa!! det tråkiga hände liksom direkt ibörjan :( usch många tårar !!

2008-09-01 @ 20:29:11
URL: http://annaceciilias.blogg.se/
Postat av: Isabelle

Bloggdesignen är jättefin :D

Jag vet att maten var god även om det inte ser så ut ;) MUMS!

& sen vill jag tacka för hälsningen inför resan. kommer sakna dig där nere! Men vi får ta igen det ;) PUSS

<3

2008-09-02 @ 22:42:07
URL: http://bellsibubs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0