min helg

uppdatering av helgen:

Fredag: Jobb till ca 12, snabbstädning sen åkte jag mamma och malin och hälsade på pappa på sjukhuset. efter de blev de taco hemma hos mig, myisgt och gott :) inte långt efter maten började tjejerna rulla in eftersom de var fest på g ;) vi fixade iordning oss och de blev lite singstar som uppvärmning, sen blev de lite crazy tärning för att komma igång mer och musik och prat blev de ju, trevligt trevligt och sen taxi till hugo där jag hade jätteskoj :D mkt dans och stopp på mcdonalds på hemvägen, och fötterna höll på att döda mig :P men jag/vi kom hem och jag sov gott :P vaknade vid 9 när dom andra gick hem men gick upp och se la jag mig igen och vaknade inte föän 1 typ :P

Lördag: Sen morgon och seg frukost :P var inte så bakis men ändå seg och på schemat stod mysdag för mig. holger och jag lagade mat, kött, kroketter, creme freche med salladskrydda, gurka, paprika och fetaost :D mmmmmmm. sen åkte han till sörping och jag hade data/tvkväll med chips, dip, läsk och marabou amigo (som var skitgod!) la mig runt 12 och hogler kom hem vid 1 :)

Söndag:
Lugnt idag med, ska snart duscha och sen ska vi laga chicken wraps :D mmm mums var jättelängesen jag åt och då var jag i England så får se om de blir gott då :P


som man säger ibland ingen är blekare än j.s men i fredags var jag fan bleskast här!


Puss <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0