bumbi borta

de blev ändrade planer :( holger fick åka idag istället, så nu har han gått, han gick för ungefär 10 minuter sen och jag saknar honom redan, och känsliga jag grät ju såklart direkt när jag stängt dörren :/. nu är de bara jag kvar och så teddy såklart, som jag alltid sover med när inte h är nära. han kommer inte hem förän på torsdag, fredag, lördag eller söndag :/ lika bra och tänka på söndag så blir man inte lika besviken.

men på fredag får jag ju iaf träffa mina underbara vänner så om h inte kommer förän söndag så har jag dom bästa som gör mig glad, för jag tycker ju om er så mkt <3

igår var de lugnt jag och holger åkte till sörping en sväng och åt mat hos hans mamma :) åt lax med nått täcke på och potatis i ugn och grönsaker :) till förrätt blev de vitlöksbröd och sushi, men jag fegade ur lite på sushin smakade nått men vet inte var de va smaka skinka iaf :P

ikväll blir de nog lugn blir väl att kika på tv och sådär. imorgon ska jag sola sen får vi se.. blir nog lugnt då med.

hörs.

Kommentarer
Postat av: Bella

Du kommer klara att vara ensam emma :) Och som sagt vi kommer ju på fredag :D <3

2008-10-26 @ 18:10:14
URL: http://bellsibubs.blogg.se/
Postat av: Carro

Ring om det är ngt sötnoos! Vi kanske kan ses i veckan om du vill? :) loveyoou

2008-10-26 @ 21:56:18
URL: http://caroliins.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0