bränna

idag har de varit hot :) har solat och badat halva dagen så nu har jag bränt mig igen på ryggen och benen. men inte som förra gången kan ju åtminstonde sitta bra nu :P sen så har holger och jag lagat mat idag vi gjorde mammas mumsiga kycklinglasagne :) blev jättegott älskar verkligen den maträtten :D så de ska mamma få laga till mig när jag kommer hem till sverige igen :P

kvällen har spenderats med film och kort. först såg vi premiären på tv av picture this med ashley tisdale. typisk film men den var ändå bra, gillar henne :) efter de blev de lite kort med neger och president och jag höll mig stadigt på vice neger lr neger :P var för trött för att vara på toppen ;)

nu ska jag sova för imorgon ska vi upp skapligt för att åka och kolla på något vattenfall :) PLUS att jag och holger har ett halvår imorgon åååh myyyys. så imorgon blir de restaurang på kvällen, bara vi två :) älskar dig bumbi 33

godnatt allihopa sov så gott :)

Kommentarer
Postat av: Bibban

Hej gumman!

Nu har jag hittat dig på nätet. Kul att du tycker lasagnen är god:) Gör gärna den till dig igen, när du kommer hem. Jag får internet på torsdag, då du.....du får inte hålla på och bränna dig så där, det är inget bra..Ha en bra dag vid fallet.GRATTIS på halvårsdagen:)) Puss och kram från mamsen. Saknar dig.

2008-07-14 @ 12:16:25
Postat av: Syster Malin

Grattis till dig och Holger på halvårsdagen. Har sickat ett mail till dig på hotmailen, läs det och svara. Karmar från syster

2008-07-14 @ 22:19:17
Postat av: Cicciii

smöör diiiig ;) hahah Grattis till dig o holger på halvårsdagen :) :) pussspusss<3<3

2008-07-15 @ 20:02:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0