dan före dopparedan

knäcken blev lyckade :D japp ca 140 st typ och så har jag ju lovat bort lite knäck också så de blir 40 till mamma och 40 till malin och markus och resten får stanna här :D asgoda är dom!

snart ska h en sväng på stan
och då ska jag med men jag ska gå och sola en sväng, en sista uppvärmning dagen innan julafton :) ska bli mysdag imorgon <3 längtar verkligen! om jag kollar ut får jag ingen julkänsla men de känns i kroppen och på julklapparna och på alla människor :)

som sagt ikväll blir de uppesitterkväll med lotta engberg hah, hoppas man kanske vinner något :P måste till netto också och handla godis 3,90 är billigt och bra! klockan 6 är de tänkt med mat vi får se om vi håller tisdschemat, de är ju inte så noga egentligen :P



hoppas alla mår bra såhär dagen innan julafton :)
puss och kram.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0