Oswald och jobbsök

Ingen blogg på ett tag nu, jobbet sög ju! Är på jakt efter farmjobb nu och behöver verkligen jobb nu! Haha. Har ett ställe jag verkligen vill till, dom har förmodligen plats nästa vecka på de hostelet med jobb så på torsdag ska jag ringa igen och få besked exakt. Håll tummarna för mig! Jag vill dit! Vet inte varför men då kommer jag uppåt i landet och så kan jag dra till Byron Bay lätt efter de om jag vill.

Ni som undrar över vädret så är de lugnare idag än igår när stormen nådde Sydney. Vi lekte stormjägare och drog till Bondis coastal Walk och såg hur stormen kom och de märktes på vinden. Vi stod på en hög punkt och de var himla coolt, ingen cyklon eller tornade såg vi (då hade jag fått lite panik) men de var coolt! Så fick hälsa rejält på Oswald igår.

Vi är inte så hårt drabbade, de är värre i Brisbane där de blev massa översvämning.

Nu ska jag fortsätta kolla farmjobb även om jag bara vill till Stanthope! Antingen drar jag själv eller med Josefin, hon har inte bestämt sig ännu.

https://cdn2.cdnme.se/cdn/9-2/626781/images/2013/pic_510747abe087c3065d322314.jpg" class="image">

https://cdn2.cdnme.se/cdn/9-2/626781/images/2013/pic_51074aafe087c306457f80cb.jpg" class="image">


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0