Första dagen

Hej mina vänner! 
Nu är jag äntligen här, i Sydney. Har varit här i ca ett dygn nu. Klockan är halv 8 på morgonen och jag har varit vaken en stund, inte lätt att ställa om sig med tio timmars skillnad. 
 
Resan hit gick hur bra som helst, var sjut jobbigt med alla hejdå sista veckan med massa tårar! Men på arlanda fick jag träffa mina reskompisar som jag haft kontakt med på facebook, hur bra som helst! Så resan blev roligare med dom. På sista flyget som tog 14 timmar började jag bli sjukt uttråkad dock och trött på att resa. Men tillslut var vi framme och Sandra och Andy stod då och väntade på mig :) 
 
Lagom till resdagen vaknade jag med sjuk halsont och det slutade med en genomförkyld Emma på resan, är fortfarande jättesnorig med käkar massa tabletter i hopp om att de snart är över! 
 
Igår var jag en zombie, jag somnade hela tiden och kroppen sa ifrån om allt i princip. Men jag orkade följa med Sandra och Andy till costcas eller vad de hette och storhandla iaf. Sen sov jag igen och på kvällen gick jag och Sandra ut och käkade, himla mysigt! Jag var tråkigt sällskap kände jag men de får man kanske vara när man varit och rest i över ett dygn?! 
 
Mitt första djur är sett i alla fall, fladdermöss i parken. Stora som flög rätt lågt. Skaförsöka ta kort på dom nästa gång. 
 
Nu ska jag vänta på att paret ska vakna, sen blir de massa roligt! 
Ta hand om er! 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0