let's have a toast for the assholes

TJAAA! hemma igen är jag ju.. i fredags klockan 6 på morgonen så landade vi i sthlm. resan gick superfort, vi sov i ca 8 timmar av resan. helt otroligt!

min resa har varit helt underbar! en månad med fina vänner med sol, bad, fest och massa skratt! vi har träffat massa superhärliga människor och jag har minnen för livet :) bortsett från att vi alla varit sjuka någongång med spyor och gud vet vad så är jag så supernöjd!

ni ska få en resumé med lite bilder senare!

TACK BRUDAR NI ÄR BÄST ♥ oslo ska planeras snarast och så kör vi även sthlm när emelie och emma kommer hem! woooho!

i helgen fick jag träffa massa nära och kära som jag saknat så himla mycket! guld värt när jag öppnade dörren till min lilla skrutts rum och fick världens bamsekram, såå mycket kärlek!

och nästa vecka är bebis beräknad!!! aahhh som jag längtar :D

jobbet var kul att komma tillbaka till och träffa alla fina kollegor som jag faktiskt också saknat massor. sjukt mycket nytt folk dock!

idag är jag ledig och har bara chillat än så länge, vid 14 är det dags för stan och möta upp alexandra för att kramas lite!

och jag längtar till lördag då jag äntligen ska få dricka massamassa viiiin!! drack 1 glas på en hel månad så är sjukt sugen nu, speciellt när man börjar få vårkänslor i kroppen :) och hur bra är det inte att jag slutar 19 istället för 22? bästa! KARATEKLUBBEN NÄSTA!


sådär, nu vet ni att jag lever!
puss finisar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0