grattis Sverige

Sveriges nationaldag idag och vi har haft sol! Hur bra?! Skönt med bra väder de behöver vi.
Har spenderat hela dagen hos Malin med mamma. Blev massa bus och mys som vanligt :) fick även god mat och de blev min mage glad för!

Pappa ringde föresten idag och i september ska han tydligen till NY! Hur avis blev inte jag?! Men jag blev så himla glad för hans skull, gubbarna kommer ha de bäst!

Igår blev en bra kväll efter jobbet blev de munken med massa fina människor :) trots att jag fick ett helt glas vin över mig på munken så blev de en sväng till hugo. Spontant är så bra!! Roligt folk och dans blev de, bra kväll! Avslutade den hemma hos kricka och Danne där vi käkade kebab, skapligt hungrig var man! Sen var jag latast i Sverige och tog taxi hem, haha! Dom bor kanske högst 10 min från mig men är man trött så är man, värt 60 kronor! så runt 4 somnade jag gott!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0