nyår i bilder

trerätters med mamma och jobb till 00, första var jättemysigt och jobbet gick snabbt. här kommer bilder från festen som drog igång vid 00.15 och slutade vid 6!

på vinet direkt!

jag var glad

Carolin vad snygg!

vi var seriösa en kort sekund

haha!

hej där!

vin+iste=mums

<3

sen kunde inte Carolin pricka oss båda med kameran

puss!

Erik ringde

och några minuter senare var Jeppe och Erik här

och vid halv 3 var vi hos Benny och körde en favorit i repris

där dracks det mera

stejjsi var självklart jätteglad för att vi kom dit

Benny hade något att visa upp

Vi skapade dansgolv

haha dansidans

Benny hade mer att visa upp

<3

haha tror fylleögat är framme?!

KBK!

full?

finisarna!

köksfest!

en öl till

gulligt!

självklart är jag alltid lika rolig

och stejjsi hamnar alltid i min skugga

men ibland får han synas med mig

och vara nästan lika rolig

arg?

haha dansa

jordnötterna var med nästan hela kvällen

nu börjar dom bli lite trötta

så när vi är på toan ballar grabbarna ur med min kamera

som sagt...

värst bild vinner

och tydligen vann denna bild

avslutar med en bild på 2 slitna tejer.

tack alla för en bra kväll! pusspåer!

Kommentarer
Postat av: C

Tillåt mig SMÅLE!



HAHAHAHAHAH! världens bästa kväll! :)

2012-01-03 @ 14:48:08
URL: http://caroliins.blogg.se/
Postat av: Bella

båda ni var sjukt snygga i blått!!!!! <3

2012-01-03 @ 17:20:48
URL: http://1sabelle.devote.se
Postat av: gambe

åh, NOSTALGI på hög nivå.. buuuuh! önskar jag kunde varit med <3

2012-01-04 @ 10:00:04
Postat av: Jessica

men gosh vilka snygga brudar i blått råå!!!!

2012-01-05 @ 16:13:58
URL: http://jessicaessen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0