morgondagen

jobbet idag gick bra, dock har jag känt mig tung i huvudet så de var lite jobbigt ibland. men vid halv 11 kom jag hem och fick krypa ner :) har nog nyst ca 100 gånger idag. får se om jag mår bättre eller sämre imorgon.

är i alla fall ledig då och börjar dagen med frukost med Emelia och Anne. blir en sväng på stan också sen drar jag och Emelia hem till mig och gör mina naglar, iih kommer bli så fina! hon ska fixa gelenaglar. sen tänkte jag gå på releasen av sh'bam och då ska denna underbara människa vara kvar hemma och laga middag till oss! hur bra?! vilken lyxonsdag :)

måste nog sova nu, vill bli frisk igen!

Kommentarer
Postat av: peggs

Jag ska börja göra naglar snart också Emmiiih! :) Så bara o komma ;)

2012-01-10 @ 15:39:37
URL: http://peggs.spotlife.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0