klockan är 5, jag hade tänkt åka hem för längesen

och så var helgen nästan över och inte nästa men helgen efter de så är jag i underbara Thailand och njuter med världens finaste tjejer! jaa tjatet fortstätter tills jag åker :)

idag har jag varit med mamma, malin och liea hos pappa. vi fikade massor gott och fick även jättegod tårta som Ingrid hade gjort eftersom jag åker iväg i 4 veckor snart. Så jag fick mysa med min fina skruttunge, klappa stora fina bebismagen och ha det mysigt med min familj. kommer ju inte hinna träffa alla igen innan jag åker.

resten av helgen har också varit bra, spontana som vi är så gick Carolin och jag på fest i fredags hemma hos kicki. riktigt trevligt och sedan begav vi oss till hugo där vi hade skitkul! träffade massa roliga människor och dansade! måste säga att träffa min barndomsvän Emelie var himla roligt! när jag kommer hem från Thailand får vi ta och ses, lätt!
himla full blev jag också, skyller allt på Tania! eller var säger du Carolin?!

hade tagit extrapass på lördagen, 8-13, försov mig men Anne väckte mig så jag klädde på mig och sprang ut till bilen. jobbet gick fort och sedan mötte jag upp Carolin och vi lämnade tillbaka bultsaxen vi fick låna på claes ohlson(haha lååång rolig historia). sen bakiskäkade vi burger & co. hemma hos henne och sen sov jag där tills hon skulle åka till viken. jag gick då hem och fortsatte sova till halv 7, sen gjorde jag mig redo för att möta upp lite fina kollegor för cider och skitsnack på munken, himla trevlig! blev även en sväng till världens för varma chips och för att träffa Danne och hans grabbar.

vid halv 1 var jag jättetrött och vi tjejer bestämde oss för att gå hem. skönt och somna var det! kände mig lite sliten.

imorgon kör vi långjobb som vanligt har jag förlängt.

hoppas ni haft en lika bra helg som mig finisar!
PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0