har inte tid att vara sjuk

ojoj, så har man blivit ännu förkyldare.. har gått och varit lite småsjuk i flera dagar och nyst 1000 gånger. men inatt fick jag knappt sova, fick gå upp och vandra flera gånger för jag var så täppt (hade inget nässpray) och imorse hade jag inte röst på några timmar. kuuul! nä inte alls.. men jag ska ta det superlugnt nu så jag är frisk på torsdag när vi åker!! aah fattar ni att nästa vecka den här tiden är vi på planet?!?!? :D :D :D ååh!!

är glad att min dåliga natt blev mot en dag när jag var ledig, för idag och imorgon är jag ledig så kan vara sjuk nu så jag mår bra sen.

dagen har gått åt till att tvätta och städa inför Thailand. hade en månadstvätt plus lite sommarkläder som jag vill tvätta till. så är megafullt i mitt badrum nu med kläder. och skönt att städat så man vet att man kommer hem till en fint hem igen. hatar och kommer hem när man vet att det ser ut som skit.. men det var inte lätt att städa, blev anfådd hela tiden och fick svettningar.. huh!

men nu är jag klart och har vilat 10 min. ska göra mig redo för en tur på staden och handla det sista inför resan med Jessica. måste göra det nu så det är klart! ikväll ska jag sjuka mig så mycket det bara går.


nää om man skulle klä på sig och så.

Kommentarer
Postat av: Bella

krya <3

2012-01-19 @ 21:23:01
URL: http://1sabelle.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0