det där med att säga hejdå

skulle slutat 22 idag men jobbade över till 00, duktiga jag! Anne lockade med max efter jobbet så vid 00 åkte jag och tre fina tjejer till max och tjockade lite och snackade skit.

inatt sov jag hos H för sista natten tills i slutet av februari. var lite jobbigt att gå hem idag, om ca 1 timma börjar hans resa mot curacao med bark. lite avis är jag, han ska få träffa tommy och uffe plus dom fem underbara vovvarna som jag saknar massor! dom är så fina! men jag är himla glad för hans skull, jag vet att han kommer ha det underbart där borta i fina curacao. själv får jag ju snart åka till thai med världens bästa brudar ;)

nä men ville väl mest säga att jag kommer sakna honom men eftersom han åker iväg nu så vet jag att min resa är nära! åh resfeber! men jag träffar honom igen 24 februari.

nu ska jag sova gott!

ikväll saknar jag min favorit, vill vara i hennes rum och leka med pippiskeppet!
notera syrran stooora fina mage!

Kommentarer
Postat av: Bella

tror jag behöver en update om H när vi ses. Men det har vi ju gott med tid till :D

2012-01-03 @ 17:24:48
URL: http://1sabelle.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0