lite gladare efter en bra kväll

efter massa gnäll är jag nu lite gladare efter att varit väg en sväng och träffat Josefin, Tristan och Jordan. Vi satte oss vid en annan park med utsikt över operahuset och harobur brigde, blev himla kallt efter en stund på grund av blåsten men de gjorde inget. 
Vi fick sällskap av en man en stund som väntade på sin färja, han var grym på att trolla med kort och visade oss massa roliga trick. Åkte tydligen runt i Sydney och så och körde sina trick. 
När han gått stack vi till en pub nära och tog en varsin öl, Josefin och jag delade på en nachotallrik, sååågott!! Papsen ringde också, kändes skönt. Saknar min pappa där hemma! Skönt att höra hans röst :) 
 
Efter 22 blev jag trött så vid 22.30 typ så stack vi mot tåget och åkte hem. Nu är de sovdags, imorgon drar jag till Bondi en sväng. Inget strandhäng för jag får inte bada med min fot men skönt ändå! 
 
Jag är så glad att jag hittat dessa människor att hänga med! På fredag drar vi ett stort gäng och campar, de ska blir kul!! 
 
GODNATT! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0