camping in the blue mountains

Ojojoj dagarna bara springer iväg här! Imorgon är de svensk julafton och på tisdag är de australensk julafton! Känns som om de var aslångt kvar nyss! Så nu blir de en återblick på mina dagar som alltid! :) 
 
I torsdags skulle vi endast ha en chillkväll och spela kort, jag och Josefin delade på en flaska vin och grabbarna tog några öl. Detta slutade i att dom gick och köpte goon och sen blev vi fulla. haha fy fasen, inte okej! Men de var kul :) vakande bakis och begav mig hemåt och la mig och sov. Sen var de bara att må bra och piggna till för de var dags för camping! 
 
Efter att virrat omkring en halvtimme för att hitta Josefin, Sydney är så sjukt stort, så var tillslut alla samlade och vi tog tåget till Katoomba som ligger i Blue moutains. Det var mörkt när vi kom fram och campingen var full, hittade ett ställe men där fick vi inte vara länge men tillslut blev vi hänvisade till en park där man fick campa. Så vi slog upp våra tält där och drack och lyssnade på musik, himla trevligt! Sjukt kallt på natten bara, fy! Det är mycket kallare borta i Blue mountains än här. 
 
På morgonen, frusen, så gick vi upp och bara en litenliten bit från oss var världens finaste utsikt över en dal. Dalen sträckte sig så långt ögat nådde och nere i dalen så flög de massor med papegojor och de såg så härligt ut!! Ska åka tillbaka dit och bushwalka med Sandra och Andy någondag. Tyvärr fick jag ingen bild på det men sjukt fint! 
 
Sen drog vi in till Katoomba city och käkade brakfrukost och tog tåget hem. På kvällen igen blev de How I met your mother och chill tills en kille och hans tjej kom. Då blev de fireshow på bakgården, han var himla duktig! Vi upptäckte även en halvstor spindel bland oss, tror inte den var farlig men kan lika gärna ha varit eftersom typ alla är de här! 
 
Vid 12 drog jag hem och somnade skönt i min säng efter ett långt samtal med Holger på skype. 
 
Idag är de julshopping och sen ikväll måste vi fixa allt till svensk jul imorgon! Ser även fram emot att klockan blir 00 hos mig på julafton för då är de skypedate med hela familjen och se när dom firar jul :) 
 
Här får ni några bilder från campingen, inga fina men ändå! Bättre än inget men inte bättre än nått annat ;) eller vad säger du Bella! 
 
 
 
 
 
 
 
Som sagt inte dom finaste bilderna! Så avslutar med en bild på Harbour brigde by night. Tog den när jag väntade på tåget en kväll för någon dag sen! 
 
 
 
Om vi inte hörs innan så GOD JUL mina nära och kära! Ta hand om varandra och var extra snälla nu under jul :) 
PUSS & KRAM 

Kommentarer
Postat av: Bibban, Spot, Ragge & Härja

Hahahaha..ja ni ser ju nyktra ut ;o)
Synd att du inte hade kameran med, men nästa gång så.
Ha nu en RIKTIGT GOD JUL!!!!!
Hälsa till Sandra och Andy.
Vi hörs på julafton.
Puss och kram mamsen <3 <3 <3

2012-12-23 @ 10:20:44
Postat av: Bella

Haha ja mycket bättre än inget :D Åhhh jag träffade Holger igår på palace, då saknade jag dig ännu mer!!!! Jag vill också skypea snart! Jag har lov nu så kan när som helst på dygnet :D PUSSSS <3

2012-12-26 @ 18:42:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0