Trumma trumma på din dumma melodi

Vaknade så sjukt otaggad. Klockan ringde och regnet smattrade på rutan.. Blää! Men jag tog tag i mig själv och begav mig till jobbet. Nu har jag suttit hela morgonen och taggat med bra musik! Så nu börjar jag få samma känsla som jag hade igår :)

Igår efter en sväng på stan och tupplur så gick jag bort till bästis och planerade kvällen fest. Sen käkade vi bakad potatis med skagenröra, så jävla gott!! Fick även fin födelsedagspresent (lite försenad ;)) som ni ska få sen sen, TACK! Somnade bra gott sen.

Halv 4 tar jag underbar helg, hem snabbt och sedan till Carolin och fixa för kvällen sen är de fest och dans! Kommer bli en bra kväll :)

Nu ska jag fortsätta tagga! Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0